Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

donderdag 20 mei 2010

Kinderfeestje

Bij de Wibra kwam ik gisteren deze leuke lijstjes tegen, echt iets wat ik op mijn toilet wel kwijt kon. Er hing een systeem met klemmetjes, maar dat zakte continu scheef.

Dus wat fotootjes, op maat, afgedrukt en twee van deze fotohangertjes naast elkaar gehangen (ik heb maar van een een foto)



dus, bij elk toiletbezoek,  word je nu begluurd door de bewoners van het huis ;-)

Van het fotopapier bleef een strook over en die heb ik gebruikt voor een ´hang´kaartje voor mijn nichtje dat overmorgen alweer 8 jaar wordt.

De vilten bloemen en rondjes kreeg ik voor mijn verjaardag, kan ik gelijk proberen hoe dat werkt (ben niet gewend aan werken met vilt(en figuren) op kaartjes..)

Het is wel een vrolijk kaartje geworden (achtergrond gestempeld met adirondack, het was even kijken of dit goed ´pakt´op het gladde papier)

Onderaan nog een belletje en een fimobloemetje (alles uit mijn verjaarspakket, ik vraag me af of ik die bloemetjes ook als stempeltje kan gebruiken, weer een project voor de volgende (kinder)kaart?!)



2 opmerkingen:

  1. Leuke lijstjes heb je gevonden!En leuk idee op de wc.
    Je kaartje is ook leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel mooi dat lijstje, ook een mooie poes!!
    Ik vind die hangkaart helemaal super, daar zal je nichtje o zo blij mee zijn! Echt iets voor een 8-jarig meisje vind ik.

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails