Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

maandag 10 mei 2010

Blauw blauw blauw

met wat restjes van het mislukte experiment een nieuw kaartje gemaakt


                                                              
Van mijn verjaarsgeld een hartjes stempel gekocht (o.a.), over de mislukte embossing heen gestempeld en met mijn (ook nieuwe) pons vierkantjes uitgeponst. Een restje blauwe kaart wit bestempeld met swirls, strikje eraan en..hopen dat ik ooit nog een vaste hand krijg om al die streepjes te zetten... :D


5 opmerkingen:

  1. Heel leuk gedaan mooie aanwinst die stempel en de pons al helemaal!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie dingen maak je,ik kom bij je buurten via Anneke's blog...en ik ga je gelijk volgen!
    (kan hier vast inspiratie opdoen!)
    Fijne avond,Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Jolanda! Welkom, welkom! Ik ga ook maar gauw eens op jouw blog kijken! Dank voor je compliment, ik voel me nog lang geen ervaren scrapper hoor, ik ´rommel´ nog maar wat.. (maar vind het wel erg leuk)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je 'mislukte' embossing is heel mooi geworden, dat hartje past er goed bij.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Je volgers groeien hé! Het is de mal met ronde gaatjes, die ik voor de achtergrond van mijn kaart gebruikte. Nog eens bedankt, de andere 2 foto's heb ik ook afgedrukt, het was moeilijk kiezen :). Die zal ik ook nog wel eens gebruiken..

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails