Een blog om te kijken hoe creativiteit zich kan ontwikkelen......
-of toch niet?-

Thats the question!

Groet, Sproet...(alias Hermien)

woensdag 24 maart 2010

Uit de oude doos..



Even een kaartje wat ik maakte van een stukje kerst placemat van de Wibra, ze kosten maar 0,50 cent per stuk en je kunt er meerdere kaartjes mee maken!- (beterschapskaart)

Tekst uitgeprint, met de cuttlebug reliëf aangebracht, een paar kleurtjes erbij en klaar!(ik zal nog eens een fotootje maken van een hele placemat en plaatsen, voor het idee)Hier komt ie!





Een ander kaartje met dezelfde techniek is deze, hierbij heb ik het tekstvel ook nog gekreukeld en weer wat gladgestreken (verjaardagskaart)


4 opmerkingen:

  1. Heel erg origineel, vind ik. De tekst is ook mooi en blijft op deze manier goed zichtbaar.
    Je moet er maar oog voor hebben, placemats shoppen voor je kaarten :)

    Op mijn paars kaartje zijn de vierkantjes gewoon geknipt en geplakt, er bestaan ponsjes om mooie regelmatige vierkantjes te snijden, maar die heb ik niet. Met een (redelijk) vaste hand lukt het ook.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk ideetje, moet ik ook maar eens gaan kijken bij de wibra!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ja, kijk maar eens bij de Wibra, er zijn vaak meer, goedkope, leuke accessoires waar je mee kunt knutselen!

    BeantwoordenVerwijderen

Reacties, positief, negatief, humoristisch of kritisch, zijn erg welkom!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails